Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

A A A A
A A+ A++

Obsługa osób niepełnosprawnych

1. Wejście główne do budynku Urzędu Gminy jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

2. Przy wejściu dla osób niepełnosprawnych znajduje się dzwonek, którym klient powiadamia pracownika o swojej obecności.  Po otrzymaniu sygnału dzwonka pracownik przeprowadza wstępną rozmowę z osobą niepełnosprawną w celu ustalenia charakteru załatwianej sprawy, następnie udziela pomocy klientowi w dotarciu do właściwej ze względu na charakter załatwianej sprawy komórki organizacyjnej Urzędu lub wzywa -  właściwego do jej załatwienia - pracownika, w przypadku,  gdy osoba z dysfunkcją ruchu musi załatwić sprawę w komórce znajdującej się na piętrze budynku.

3. Osoby niemówiące i niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracownika Urzędu,  który ukończył kurs podstawowy języka migowego – Inspektora Agnieszki Bazylak.

4. Inne udogodnienia architektoniczne:
- miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane na parkingu przy  głównym wejściu do Urzędu,
- toaleta dla osób niepełnosprawnych – znajdująca się na parterze budynku.

5. Pracownicy Urzędu, niezależnie od powyższych zapisów dotyczących obsługi osób niepełnosprawnych, mają obowiązek okazania wszelkiej pomocy osobie niepełnosprawnej.
 

 

Wytworzył:
ORK - Aneta Olendrzyńska
(2012-07-23)
Udostępnił:
Magdalena Kucińska
(2012-09-13 14:11:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Magdalena Kucińska
(2016-08-31 11:45:29)

ilość odwiedzin: 4177627

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X